Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. april 2024 | 21:34   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: BeoLab 9. ny B&O højttaler.Unik :-) ? Yes (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  


2 Stk. 55.990 Dkk
 
GEAR's vurdering har de valgt at slette, men Morten reagerede prompte.
 
morten skrev:
 
 
Undersøg sagen eller hold kæft! Er du dum og uvidenende
 
Designet er godt - ja.
 
Teknologien, de 600 watt forstærkere i hver højtaler, de akustiske linser der spreder diskanten i 180 grader og en lyd der til fulde retfærdiggør prisen, bør måske også nævnes.
 
Og hvorfor skulle de passe bedre til hjemme surround-systemet frem for til anlægget - højtalerne er sgu da ligeglade - det er samme lyd man får ud af dem.
Alt i alt - fede højtalere. De er ikke dyre - de koster bare mange penge - måske fordi de er meget værd. Næste gang i skriver at B&O's højtalere er dyre, skal I huske at sammenligne prisen med hvad en kvalitets-forstærker + kvalitetshøjtaler + kvalitetskabler koster sammenlagt hos andre mærker - man kommer ofte meget tæt på B&O-prisen, og så kan man jo lige så godt vælge noget der er fedt at se på også.
 
B&O har jo næsten som de eneste aktive højtalere med forstærkerne indbygget. Husk at tage det med i pris-sammenligninger.
 
Og måske er de ikke lavet af guld, men det er heller ikke det der er vigtig for mig når jeg lytter til kvalitets-højtalere. Det er hvor godt de gengiver indspilninger og om jeg kan høre og mærke en væsentlig forskel i forhold til andre billigere modeller.
 
Og så endnu en rettelse: "acoustic lens technology" og "adaptive bass linerisation" er ikke det i skriver - gør jeres forarbejde en smule bedre næste gang.
 
morten
 
Her et spørgsmål til dig:
 
Burde BeoLab 9 være lavet af guld til den pris... Har du en mening 


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Ja. Hvis man synes de er for dyre, så lad være med at købe dem. Hvis gensalgsprisen tages med i betragtnignerne, så er de garanteret ikke dyrere end så meget andet.
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Til de penge kan man til enhver tid køb forstærker/højttaler, der lyder lysår BEDRE end de B&o dåser.
Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår ikke al den klynk over prisen. Den er der jo ikke noget at ændre ved, så hvorfor bekymre sig om det? Køb dem eller lad være, det er det eneste valg man har. Hvis de var for dyre, kunne de jo ikke sælges, og B&O ville lukke. Siden B&O har store overskud for tiden, kan formentlig alt hvad de laver sælges. Altså er de ikke for dyre.
Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2489
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

B&O laver unikke produkter. De koster også derefter, men det er jo ganske frivilligt om man vil købe dem.

Jeg synes det er fint, at vi i lille Danmark kan lave den slags helt unikke produkter, som er kendt over hele verden!



__________________
I like techno - UNPLUGGED!
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted
 
Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1091
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

dfms skrev:
Til de penge kan man til enhver tid køb forstærker/højttaler, der lyder lysår BEDRE end de B&o dåser.

Hvis man kan lad være med have fokus på prisen, så er B&O ganske innovative og prøver at lave nyt! Det koster at gå enegang med design. Lyden har altid haltet bagefter, men er man til B&O, så handler det ikke om hvad man eller KUNNE have købt. Der er ingen fidus i at fylde huset op med Jeff Roland eller andet eksotisk grej. B&O er et podukt jeg er stolt af. Er det for dyrt, så køb endelig noget andet. Der er masser at vælge imellem. Nogle gange skal man bruge "ja hatten" og se det positive.



__________________
NSR/Gianelli - two stroke retro
Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman
 
gæst
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 529
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Hvad er dyrt?

Det er jo tydeligt at se, at dem som kritiserer prisen på Lab9, heller ikke er den tilsigtede målgruppe - sådan overhovedet! For det kan da umuligt være de samme personer, som gør VA Straus/Mahler, Gamut L5/L7, FA FS888, Martin Logan m.fl til noget helligt indenfor højttalere.

Jeg har ikke selv hørt pågældende højttaler, og kan derfor ikke komme med en personlig vurdering af pris/ydelses-ratio. En ting er dog sikkert: ligger man i denne pris-segment, så er det jo tydeligt, at man vil konkurrerer med "de helt store", og så er prisen altså ikke alene afgørende - lyden har også en stor rolle. Hvis B&O mener, at produktet er bæredygtigt på markedet, og at det er en af deres fineste kreationer, så er 55k for et sæt højttalere med alt indbygget (næsten) altså ikke sigtet over målet. Især ikke når de kan afsætte i høj strøm og skabe vækst.

Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst
 
Kinnaps
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 264
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

B&O var dyrt engang. Idag ligger deres priser vel nærmest i midten, måske endda i den billige ende. Man kan jo kun håbe på, at B&O ikke også beslutter sig for, at mangedoble prisen. Tror ikke den politik holder i længden.
Til top Vis Kinnaps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kinnaps
 
BeoFan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Blot til orintering er magasinet GEAR,  som er ansvarligt for ovenstående groteske og absurde  anmeldelse af BeoLab 9, selv blevet anmeldt og det med det ikke overraskende  resultat  1 (en) stjerne ud af seks.

Anmeldelsen af gear magasinet  er omhyggelig og detaljeret udført af dygtig og professonel jounalist fra det anerkendte Geek Culture magasin,  som rent faktisk ved hvad de taler om,- hvad GEAR´s  teenage-medarbejdere tydeligvis ikke gør.

En 5 minutters  surfen på internettet er betydeligt mere underholdende og lærerigt, end dette glitrende, og  smagsløse magasin som primært består af ,- ja netop udklip fra internettet

Andres mening,- som kommentar til GEAR magasinet,  hedder bl.a

  En tynd kop te...  ******        
 

 

Et dansksproget magasin har ramt hylderne. Gear  hedder det, og temaet er gadgets fra biler og PDA'er til lyssværd. Det må da lige være guf for Geek Cultures læsere.

Nu er det tilfældigvis sådan, at jeg adskiller mig fra hovedparten af Geek Cultures læsere ved at være udstyret med to X-kromosomer i stedet for et X og et Y. Hvor den slags normalt ikke påvirker mine anmeldelser af geek-relaterede ting, kan det godt være, at det gør i denne anmeldelse. D'herrer, I skal muligvis lægge en ekstra stjerne til min bedømmelse.

 Hvorfor? Det følger senere…

Umiddelbart lægger GEAR op til at være et rigtig geeket blad. Området er gadgets, og i prøvenummeret, som jeg lagde min undrende hånd på, reklamerer forsiden med artikler om PDA'er, Audi'er og hvor man køber lyssværd. Det kan vel ikke gå helt galt, eller kan det?

Bladet er trykt på lækkert tykt og blankt papir med flotte, klare farver. Det er da tydeligvis også her, at man har valgt at lægge den største indsats. Når man åbner bladet er den første tanke noget i retning af "nej, hvor lækkert" - den næste tanke er unægtelig desværre noget i en helt anden retning, nemlig "æv, hvor tyndt".

Eksempelvis vil man gerne skrive noget om PDA'er. Det er helt i orden, inden for bladets emne, men 5-6 linjer om hver model er en anelse i underkanten.

Hovedparten af siderne er store fotos med bikinimodeller, der tilfældigvis holder en PDA.

 Det er da anderledes og interessant at kunne sammenligne PDA-størrelser med brystmål, så man ved, om man kan gemme sin PDA i kavalergangen eller BH-skålen - det er her Geek Culture's mandlige læserskare kan lægge en stjerne eller to til bedømmelsen.

Det er bare ikke de kriterier, jeg vil benytte, når jeg næste gang skal fyre 3-5000 kr af på en PDA. Specs for de enkelte anmeldte ting er simpelthen ikke præcise nok. Nævnes der en pris, kan det være som "set på nettet til ca. $500".

3G - næste generation mobiltelefoni - hører man også lidt om; i en artikel, der er kortere end et læserbrev i Ekstra Bladet og med et lavere lix-tal, skøjter bladet henover noget, der skal ligne en forklaring.

Pristjek af bluetooth-headsets klares på en side. Igen i bedste pixibogsstil med masser af store, flotte billeder og en minimal mængde tekst. Den dybere forklaring - hvad er bluetooth, hvornår er det godt og hvornår er det skidt - er let og elegant udeladt.

Så er der en stortest af GPS-udstyr til PDA, telefon og laptops. Det er en af de mere heldige sektioner, hvor testerne rent faktisk tager stilling til de enkelte dimser, har en solid faktaboks, prisoplysninger og den slags.

 Med stortest menes så åbenbart primært, at man tester en hel masse udstyr - for igen er der ikke gået så meget i dybden med forklaringer og uddybninger. Havde der bare stået test af GPS, havde det været i orden med mig. Stortest er nok at tage munden lidt fuld, men alt er som bekendt relativt.

Bladet har selvfølgelig et par konkurrencer; den umiddelbart mest interessante er Gæt en gadget, som i bladet beskrives som close-up billeder af gadgets, hvor man skal gætte hvilken gadget, det drejer sig om.

Går man ind på siden, viser det sig at være meget, meget nemt - og skulle det alligevel være for svært, klikker man på billedet for at få at vide, hvilken dims, det nu er. Suk. Men præmierne er da interessante, og nu håber jeg skam også på at vinde.

I den sidste del af bladet er der små notitser om sjove dimser og hvor de kan købes, herunder lyssværd. Sådan som det nu var slået op på forsiden havde jeg måske forventet, at der var henvisninger til lidt mere end én netforretning.

Ikke desto mindre er det i denne sektion at forholdet mellem areal brugt på billeder og areal brugt på oplysende tekst er mest fornuftigt. Det samme gælder sektionen om HotGEAR, hvor jeg især faldt for armbåndsuret med 128 MB RAM og USB-stik. Det er altid godt at have sine dokumenter ved hånden…

Der er også mikroanmeldelser af film, spil og musik. Fire linjers forklaring og dernæst en bedømmelse, hvor ingen får under 3/6.

Alt i alt et blad, der ikke rigtig ved, hvad det vil.

 Der er sikkert et marked bestående af teenagedrenge, der synes det er lækkert at have en undskyldning for at se på bikinimodeller med PDA'er - men selv det emne bliver vel udvandet på et tidspunkt.

 Det er under alle omstændigheder et blad, der skyder langt under, hvad du som Geek Culture-læser formodentlig og forhåbentlig forventer.

 

http://www.geekculture.dk/arkiv.php3?reviewid=1703


Til top Vis BeoFan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeoFan
 
BeoFan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Når B&O højtalere skal bedømmes idag..

Nogle enkelte underlige  individer  påstår til stadighed, at B&O ikke er i stand til/kan fremstille vellydende højtalere. Denne noget absurde påstand blev heldigvis godt og grundigt dementeret da BeoLab 5 kom på banen for nogle år siden, og kritikken forstummede da også næsten fra den ene dag til den anden.

 Nu er den noget mindre og distrete BeoLab 9 kommet og B&O holder i den grad stilen med at fremstille højtydende højtalere, der burde kunne tilfredsstille selv den mest audifile nørd.

Da mange desværre stadig automatisk fravælger B&O , måske pga fordomme ,-måske af uvidenhed, vil jeg blot henvise til konklusioner fra den første offentliggjorte test af BeoLab 9 i HiFi-magasin Stereoplay

 Teksten er hugget herfra http://fpn.dk/digitalt/lyd/article61139.ece, hvis nogen har adgang til den fulde test, må man meget gerne referere noget mere fra testen.

 

Af Jørgen Høg  Offentliggjort 27.04.07 kl. 12:25 i www.fpn.dk

BeoLab 9 højttalersættet til omkring 60.000 kr. er et fund hvad angår naturlighed og opløsning, viser test.

Under overskriften ”Blitz und Donner” får de 17,6 kg tunge og 77,5 cm høje B&O højttalere BeoLab 9 i det tyske HiFi-magasin Stereoplay flotte ord med på vejen i en særdeles grundig test af det avancerede og dyre lydsystem.

Absolute Spitzenklasse”, skriver magasinet i det sin nyeste udgave om lydkvaliteten under ét og giver systemet 58 point ud af 70, og den samlede bedømmelse, der gælder pris i forhold til ydelse, design osv. giver magasinet sættet betegnelsen ”gut - sehr gut”.

Magasinet benytter sig af flere forskellige skalaer til at bedømme produkterne, og på en skala fra 0-14 får systemet 13 for naturlighed, 12 for finopløsning, 11 for dynamik, 11 for baskvalitet og 11 for design.

Naturlighed     **************

Finopløsning    **************

Dynamik         **************

Baskvalitet     **************

Design            **************

Testholdet er virkelig overrasket over B&O-sættets evne til at gengive f.eks. energisk, piskende percussion med en dynamik og livagtighed, som ellers kun fås i dobbelt så dyre højttalere.

Sættets baskraft og dynamik er enestående, skriver magasinet.

BeoLab 9 er en aktiv tre-vejs højttaler med bas- og mellemtoneenhederne placeret i egne trykkamre. Bassen leveres af en stor 10-tommer enhed, placeret i et 18-liter kammer. Mellemtonefrekvenserne leveres af en 5-tommer enhed, placeret i et 4-liter kammer. Diskanten er baseret på den avancerede Acoustic Lens Technology, og er placeret på toppen af højttaleren. Hvér enhed har sin egen forstærker; en 500-watt ICEPower forstærker for bassen og 2 x 100-watt analog hybrid forstærkere for mellemtone og diskant enhederne.

 

 

Til top Vis BeoFan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeoFan
 
jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3787
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

dmfs: "Til de penge kan man til enhver tid køb forstærker/højttaler, der lyder lysår BEDRE end de B&o dåser."

Oh, er det virkelig sandt, Dr. Carl S. Mardt? Oplys os i vort åndelige mørke om lige præcis hvilke to højttalere og tilhørende effektforstærker, DE ville vælge! Husk, at de af  Dem udvalgte produkter skal præstere samme grænsefrekvens i bassen, samme akustiske output og samme samlekvalitet.
Vi venter spændt!
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman
 
BeoFan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Ja,- lad endelig sandheden komme frem i lyset  Nu gider jeg heller ikke høre mere på de forvrøvlede og usaglige kommentarer mere.

Få dog,- en gang for alle,-  redegjort for disse alternativer systemer  som skulle være og lyde lysår(!) bedre end de 17,6  kg tunge "B&O dåser" som er drevet af en 600 RMS watt Icepower forstærker.

Ikke mere tom snak!

Hvad koster f.eks en 600 watt  High End forstærker i dag,  hvis der ikke skal stå B&O på den?

Kan en sådan forstærker i det hele taget købes?

Til top Vis BeoFan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeoFan
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

 
Jeg har fornylig hørt BeoLab 9, og syntes de lyder overraskende godt. Specielt bassen overrasker, det er vi jo ikke forvendt med, når vi da ikke lige taler BeoLab5.
 
Beolab 9 speakers from Bang & Olufsen
 


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3787
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Meridian DSP5500mk2: 55.000DKK per styk! Og det er IKKE en Beolab 5-konkurrent trods prisen. Sjovt nok er der aldrig nogen, der piver over Meridian´s priser.

De fleste der hælder vand ud af ørerne om B&O, prioriterer ikke elegant design eller brugervenlighed - to parametre, der har høj prioritet hos B&O. Og så skal det jo forekomme dyrt, når udviklingsressourcerne er spildte. Og når det så oven i købet er nemt at betjene! - så må man jo væmmes.
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Hejsa
 
Det ka' sku' da ik' passe, det er da vist aldrig oplevet før på hifi4all, men jeg fornemmer en overvejende positiv stemning for Bang & Olufsens nye BeoLab 9.
 
Skulle det mon være fordi B&O har forstået et vink med en vognstang af os igennem sidste 10 år, på grund af deres tidligere dårlige højttalerlyd.
 
Nu er der kun det problem tilbage at rigtig mane gerne vil have aluminiumshøjttaler, så de skulle måske have givet "pingvinerne" en hale af aluminium.


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
 
Det ka' sku' da ik' passe, det er da vist aldrig oplevet før på hifi4all, men jeg fornemmer en overvejende positiv stemning for Bang & Olufsens nye BeoLab 9.
 
Skulle det mon være fordi B&O har forstået et vink med en vognstang af os igennem sidste 10 år, på grund af deres tidligere dårlige højttalerlyd.
 
Jeg har kun hørt dem kortvarigt, men både ud fra den korte oplevelse, og ud fra den rent tekniske konstruktion, synes jeg at Beolab 9 virker som den mest fornuftigt prissatte B&O-højttaler jeg kan komme i tanke om til dato. Selvfølgelig kan man alt efter smag finde andre interessante højttalere til de penge, men det kan siges om et hvilket som helst andet sæt højttalere til de penge. Nu mangler de så bare at lave en CD-afspiller der lyder bedre end en Yamaha til 3000,-.
 
Mht. at Gear ikke kan levere en seriøs anmeldelse af en high-end højttaler, så kan jeg kun sige at hvis man forventer dét, så siger det mere om læseren end om bladet. Det svarer lidt til at brokke sig over at der ikke er dybdegående journalistik i Ekstra Bladet. Nej, det er ligesom dét der er pointen!
Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Jeg synes faktisk at hifi-interesserede, uanset hvor store aversioner man måtte have mod B&O, burde give lidt applaus til B&O for at kæmpe for at et stereo-anlæg skal ses og ikke gemmes væk, og legalisere at en højttaler godt må fylde lidt, hvis bare den er pæn (hvilket kan diskuteres) og iøvrigt god nok til at være centrum i stuen. Der er rimeligt mange her på siden der har højttalere som er bredere end Beolab 9 - før introduktionen af Beolab 5 var der ikke ret mange der kunne sige at deres højttaler ikke er bredere end en B&O højttaler.

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:

Oh, er det virkelig sandt, Dr. Carl S. Mardt? Oplys os i vort åndelige mørke om lige præcis hvilke to højttalere og tilhørende effektforstærker, DE ville vælge! Husk, at de af  Dem udvalgte produkter skal præstere samme grænsefrekvens i bassen, samme akustiske output og samme samlekvalitet.
Vi venter spændt!

Forstærker: Bofa V15/V80

Højtaler: En eller anden horn-børge.

Så dee............

 

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

dfms

Sådan højttaler har jeg godtnok ikke set før, du må kunne komme med et bedte svar. 

Højttaler dfms, er dem der gengiver lyden, hvis du skulle have glemt det.   



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

  

For at nævne et par stykker........................

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 

Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes